sunnudagur, febrúar 22

Nú mundi ég hlæja



Væri ég ekki dauður. Já, sumir eru skrítnari en aðrir eins og eftirfarandi frásögn gefur til kynna. Og lesið þetta á dönsku, þið hafið gott af því.

Hermed en oversættelse af en artikel trykt i L A Times:

"I efterklogskabens lys, var det at tænde tændstikken,
den største fejl,men jeg måtte jo prøve at få hamsteren
ud."

Dette fortalte Eric Tomazewski til den chokerede læge
på Salt Lake City's brandskadeafd. Erik og hans
homoseksuelle partner, Andrew "Kiki" Farnum blev
indlagt akut efter, at en seksuel leg var gået
frygteligt galt.

"Jeg satte et paprør i hans anus, og sendte vor hamster
"Raggot" ind," fortalte Eric. "Ganske som sædvanligt,
råbte Kiki "Armageddon" som var vores signal til, at nu
havde han fået nok. Jeg prøvede at få Raggot ud igen,
men han ville
ikke ud. Jeg kiggede ind i røret og tændte en tændstik.
Jeg tænkte at lyset ville lokke hamsteren ud igen."

Til en pressekonference forklarer en talsmand for
sygehuset hvad der videre skete: "Tændstikken fik
antændt en lille lomme af tarmgas. Flammen fra denne
antændelse skød ud af røret med det resultat, at der
gik ild i Eric's hår samtidig med, at han fik forbrændt
sit ansigt. Antændelsen af gassen satte også ild i
hamsterens pelsværk. Dette antændte igen en ny og
større gaslomme længere op i tarmen. Trykket fra denne
nye brand sendte så hamsteren ud igennem paprøret
som skudt ud af en kanon. Eric fik
andengradsforbrændinger af ilden samt brækkede næsen,
da hamsteren kom flyvende ud. Kikki fik første- og
andengrads forbrændinger i anus og den nedre del af
endetarmen."

Redaktørens kommentarer:
"De mest skræmmende ting ved denne historie:

1.: Jeg satte et paprør i hans anus.

2.: Jeg kiggede ind i røret..(det må have været som at
kigge ind i helvede med en kikkert)

3.: Stakkels hamster der bliver skudt ud af en manderøv

4.: Tænk at brække næsen p.g.a. at en hamster bliver
skudt ud af en anden mands røv og træffer dig i
ansigtet.

5.: Tænk at folk gør sådant noget og samtidig indrømmer
det overfor folkene på akutmodtagelsen. Jeg tror nu
nok, at jeg
havde fundet på en historie om en pyromanisk
voldtægtsforbryder, som var brudt ind i mit hus og
havde voldtaget mig med lighterbenzin

Engin ummæli: